2011 m. kovo 4 d., penktadienis

Tauriuko dienoraštis


Sveiki
Ir kada tie tėveliai susipras...visą laiką Lietuvoje jiems bandžiau parodyti, ką slepiu burnoje,tai neturėjo laiko įsižiūrėti. Džiaugiuosi, kad bent lektuve galėjau atsibūti tėvams ant rankų kiek širdis leidžia. O ten jų laukė siurprizas-suaugę, mano lobį, kažkodėl vadina dantuku, man jis neįkainuojamas ginklas, ypač matant kaip brolis naikina po nosim padėtus bananus.
Apie skrydį iš Bangkoko į Puketą galėčiau tik pasiguosti. Kai jau patikėjau, kad dabar galėsiu ramiai pamiegoti, tai mane dar kartelį į lėktuvą nusinešė. Likau visų nesuprastas ir garsiai protestavau. Prieky sėdintis vyrukas, supratęs reikalo rimtumą, įsikišo keistus daiktus į ausis ir pradėjo groti su įsivaizduojamais būgnais. Man tai pasirodė įtartina, o kai jam iš kišenių pradėjo dar ir monetos byrėti, supratau, kad turiu rimtą konkurentą. Bet tuo momentu lėktuvas pakilo ir sapnų karalienė ištiesė man ranką.

Nuotykiai su mano karieta

Prieš kelionę namuose virė ilgos diskusijos, ar reikia vežimėlio ar ne. Ąžuolas įrodinėjo, kad reikia dviejų, o mano nuomonės niekas ir neklausė. Dar tada negalėjau patikėt, kad čia ne pasakas man seka apie Tailandą ir ramiai sau augau namuose. Galu gale susipakavom naują vežimą ir išrūkom iš namų. Smagiai aš jame miegojau Kijevo aerouoste, o Bankoke pasidalinau su broliu.


Posted by PicasaVieną dieną mama nusprendė pripūsti vežimo ratus, vietiniai vyrukai, nuoširdžiai, dviese juos pripūtė. Po 15 min prasidėjo fejerverkai, bent jau taip man pasirodė. Vienas ratas sprogo nepataisomai, tai jau kelias dienas sėdžiu nestabiliame triratuke.
Vakar per pietų miegelį nusprendžiau išmėginti vyrų budrumą. Mama buvo kažkokiam rojuje ( red.past. Oil masage) po kurio pienas kvepia kokosais ir yra labai gardus. O aš tyliai pabudau ir išlipau iš vežimo. Reikėjo matyti tėtės veidą, kai atėjo manęs paimti, gaila neturiu fotoaparato. O kai Ąžuolas viską pasakojo mamai ji ilgai negalėjo suprasti kas, kur ir kaip išlipo.
Man rodos nuo šitos saulės aš greitai pradėsiu vaikščioti, nes kitaip man čia niekas tu vaisių ir neduos pačiam nusiskinti. Jei kas žinote gerų patarimų nuo ko pradėt pasidalinkit, lauksiu labai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą